V času druge kampanje 'Zamenjaj in prihrani #2', ki jo je organizirala Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS), je dobavitelja elektrike ali plina zamenjalo več kot 15.700 slovenskih porabnikov in skupaj prihranilo več kot 1,2 milijona evrov, pravijo na ZPS. Ocenjujejo, da je bil drugi skupinski nakup energije še uspešnejši od prvega.
Kot pravijo na ZPS, je dobavitelja elektrike ali plina v okviru kampanje tokrat zamenjalo več kot 13.200 gospodinjstev oziroma je bilo sklenjenih več kot 15.700 pogodb, saj so potrošniki v posameznih gospodinjstvih zamenjali tako dobavitelja elektrike kot tudi dobavitelja plina. »V drugem skupinskem nakupu je sodelovalo več gospodinjstev (13.216) kot v prvem skupinskem nakupu (12.300), ki se je končal v letu 2015, višji so tudi skupni prihranki,« poudarjajo na ZPS.
Prepričani so, da odziv potrošnikov dokazuje, da si želijo tovrstnih skupinskih nakupov, ter da so akcijo 'Zamenjaj in prihrani #2' vzeli za svojo. »Potrošniki so prepoznali, da lahko skupaj z ZPS varno opravijo zamenjavo dobavitelja, hkrati pa sklenejo pogodbo brez vezave in skritih stroškov z navzgor omejeno ceno za 12 mesecev, dobavitelj pa jim bo tudi pravočasno sporočil ceno za prihodnje obdobje,« naštevajo na ZPS.
Izpostavijo, da so znova uspeli prebuditi energetski trg za potrošnike v Sloveniji, saj so tudi med in po drugem skupinskem nakupu energije ponudniki znižali cene za gospodinjstva, zato so skupni prihranki potrošnikov, ki so zamenjali dobavitelja energije, še večji. »Dokazali smo, da s skupinskimi nakupi za potrošnike dosežemo ugodne ponudbe na trgu, zato bomo s tovrstnimi aktivnostmi nadaljevali tudi v prihodnje,« je izpostavila predsednica ZPS Breda Kutin. Hkrati pa je opozorila, da odstotek tistih, ki niso še nikoli zamenjali dobavitelja, ostaja (pre)visok.
Povezave
Dokumenti
Povezani članki