Podjetje Philips verjame, da so dnevi brezciljnega tavanja med policami in iskanjem kisa in olj, preteklost. Philipsov oddelek za razsvetljavo je namreč razvil navigacijski sistem za pametne telefone, ki uporabnika pripelje neposredno do police olj in kisov.
Philips je za lažjo dostopnost in vidljivost polic, na katerih sta zložena kis in olje, nad nje namestil tudi LED svetilke. Vsaka LED žarnica je namreč opremljena še z vidno svetlobno komunikacijo, t.i. VLC, ki omogoča odsevanja kode, ki je človeško oko neposredno ne zazna. Uporabnik lahko s pametnim telefonom v horizontalni legi odpre aplikacijo, kamera pa prebere VLC. Tako telefon določi vašo pozicijo in vas vodi do želenega oddelka.
Prvi supermarket, ki je podprl projekt, je francoski Carrefour v Lillu. Poleg tega, da ponuja hiperlokalno notranjo navigacijo, je podjetje ugotovilo tudi, da so s Philipsovimi lučmi prihranili kar 50 odstotkov denarja pri računu za električno energijo.
Poleg tega, da bi se s tehnologijo lahko izognili brezciljnemu tavanju po velikih trgovinah, pa so pri Philipsu poskrbeli tudi za varnost. VLC sistem je namreč povsem pasiven, zatrjujejo, zato ne sledi gibanju posameznika zunaj trgovine.
Povezave
Dokumenti
Povezani članki