Arhiv novic

Arhiv novic

Lokalno in skupnostno za odjemalce pomembna koncepta

Odjemalci želijo vedeti, iz katerih virov izvira njihova energija, mnogi se počutijo nemočne (zato ne zamenjajo dobavitelja), močno motivacijo pa jim predstavljata koncepta lokalnega in skupnostnega, je sredi aprila na konferenci EventHorizon 2018 v Berlinu dejal Sam Warburton, direktor nemškega start-upa Conjoule.

»Poleg tega vsi želijo cenejši produkt,« je poudaril Warburton in pripomnil, da bodo proizvajalci-odjemalci v prihodnje ključno gonilo energetike.

Ob zavedanju tega v zagonskem podjetju Conjoule razvijajo lokalno energetsko platformo, ki bi povezala kupce in prodajalce energije.

»Kupcem bomo omogočili izbiro, prodajalcem pa stik z odjemalci. To poskušamo izdelati na obvladljivi ravni (v okviru skupnosti) z možnostjo nadgradnje ter tako vzpostaviti zaupanje v naš produkt,« je pojasnil Warburton.

S tehnologijo veriženja blokov (blockchain) želijo v podjetju zagotoviti spremljanje in sledenje, da bi dobili konkretne podatke o tem, kako se trg odziva na njihov produkt. »Naš končni cilj je polna vključenost strank,« je dodal Warburton.

Podjetje je lani od dveh strateških vlagateljev, japonske energetske družbe Tepco in innogyjevega inovacijskega vozlišča Innovation Hub, prejelo investicijo v višini 4,5 milijona evrov (serija a).

»S to investicijo bo podjetje Conjoule nadaljevalo širitev svoje tehnične ekipe ter predstavilo platformo in začetni produkt na trgu – v letu 2017 sta bila ta namreč v pilotni obliki na voljo na izbranih evropskih trgih. Poleg tega bo začelo razvoj in testiranje novih produktov iz svoje strategije,« so takrat zapisali v innogy Innovation Hub.

»Ekipa podjetja Conjoule s tehnologijo blockchain razvija eno najvznemirljivejših tehnoloških zgodb za nove modele transakcij v energetiki,« so lani dejali v družbi Tepco.

Jeffrey Char, direktor za korporativni tvegani kapital pri Tepcu, je v torek na konferenci dejal, da v družbi pri investicijah v zagonska podjetja prednost dajejo vlaganju v zgodnji fazi razvoja.

»Običajno investiramo od pol milijona do milijon ameriških dolarjev. Vseeno nam je, kje je sedež podjetja, ne omejujemo se samo na Japonsko. Pravzaprav japonski trg zaostaja za trgi, ki so bili dereguliranimi pred njim,« je pojasnil.

Dodal je, da so v družbi usmerjeni v inovativne poslovne modele. »Trendovske, bleščeče nove stvari so krasne, ampak nas zanimajo predvsem poslovni modeli.«

Povezave
Dokumenti
Povezani članki

Theme picker

Informirajte se

Bodite obveščeni o aktualnih vsebinah s področja TRAJNOSTNE ENERGIJE. Prijavite se na e-novice!

Prijavite se na e-novice