»Na naših polnilnicah 'Gremo na elektriko' smo letos že v prvih osmih mesecih zabeležili dvakrat več polnjenj električnih vozil kot lani v celotnem letu,« pravijo v Elektro Ljubljana. Raziskava, ki so jo poleti opravili med 850 anketiranimi, pa kaže, da namerava 8,4 % vprašanih v bližnji prihodnosti kupiti električni avtomobil.
»Zanimiv je tudi podatek,« pravijo v Elektro Ljubljana, »da bi se 62 % tistih, ki bi se odločili za nakup, tako odločilo zaradi cenovne dostopnosti«.
V Elektro Ljubljana zato poudarjajo, da je ena pomembnejših strategij za njihovo prihodnost prav razvoj e-mobilnosti.
»V sklopu zagotavljanja razvoja e-mobilnosti smo v družbi oblikovali družbeno odgovorno pobudo 'Gremo na elektriko', pod katero te storitve razvijamo in upravljamo. Prenovili smo iskalnik polnilnic in vzpostavili prvo aplikacijo za uporabo električnih polnilnic v Sloveniji 'Gremo na elektriko', ki jo soustvarjajo uporabniki,« pravijo v omenjeni družbi, v kateri polnilno infrastrukturo vzpostavljajo in upravljajo že od leta 2010.
Povezave
Dokumenti
Povezani članki